Continental Conti. E Contact hibrid és elektromos autók gumija :
A Continental két új mintázattal is bővítette kínálatát, melyeket kifejezetten a hibrid és elektromos meghajtású járművek igényeihez fejlesztettek ki. Bár mindkettő a Conti.eContact atógumi mintázat nevet kapta, de két különböző hajtáslánc-típushoz készültek .
Continental Conti. E Contact Hybrid :
A hibrid modellekhez optimalizált Continental E Contact alacsony gördülési ellenállásának köszönhetően
ezek a járművek nagyobb távolságot képesek megtenni tisztán elektromos üzemben,
A hibrid meghajtású, nagyteljesítményű személyautókra, illetve szabadidőjárművekre optimalizált
17 és 18 colos Conti.eContact gumiabroncsok gördülési ellenállása pedig 20%-kal alacsonyabb a normál
abroncsokénál ami nem csak kevésbé károsítja a környezetet,
de az üzemeltetési költségek csökkentéséhez is hozzájárul.
A Continental Conti. e Contact sorozat abroncsait már a Volkswagen és a Renault is alkalmazza gyári szerelésben .
Continental Conti. E Contact Electro :
- Mérsékelt gördülési ellenállás a kimagasló futásteljesítmény érdekében
- Páratlan fékteljesítmény és alacsony zajkibocsátás
- Aerodinamikailag optimalizált oldalfal golflabda mintázattal
Az elektromos meghajtású járművekhez kifejlesztett 20 colos autógumi lenyűgözően alacsony,
a hagyományos abroncsokénál 30%-kal kisebb gördülési ellenállással rendelkezik.
A különösen alacsony gördülési ellenállás mellett száraz és vizes úton egyaránt kiváló tapadással rendelkező
Conti.eContact abroncsok akár 6%-kal is növelhetik az elektromos járművek hatótávolságát,
újabb érvet szolgáltatva ezzel a gyártóknak az elektromos mobilitás iránt érdeklődő vásárlók meggyőzéséhez .
Az elektromos autókhoz fejlesztett Continental Conti. eContact a "magas és keskeny" néven ismert koncepció jegyében készül. 20 colos keréktárcsa átmérője szokatlanul nagy egy átlagos személyautó autógumihoz képest, miközben a futófelülete keskenyebb. Bár ez a speciális kialakítás már önmagában is jelentősen csökkenti a gördülési ellenállást, a Continental mérnökei az abroncs minden egyes alkotóelemét specializálták a lehető legjobb eredmény elérése érdekében.
A hibrid hajtáslánccal rendelkező járművekhez kifejlesztett 17 és 18 colos méretekben készülő Continental eContact első ránézésre akár hagyományos abroncsnak is tűnhet. Viszont a Continental szakemberei által elvégezett aprólékos fejlesztés eredményeként valójában 20%-kal kisebb a gördülési ellenállása, mint egy azonos méretű normál abroncsnak. A hibridekhez fejlesztett Conti.eContact a Continental első olyan abroncsa, amely a gördülési ellenállás és a vizes úton mért fékút tekintetében is 'A' kategóriás abroncscímke-besorolással büszkélkedhet. A Conti.eContact gumiabroncsok mindkét változata Sarreguemines városában, a Continental franciaországi gyárában készülnek korlátozott darabszámban.