A DGP futóművek csúcstípusát az Audi 4, 6, 8 járművek első futóművei képviselik.Ezeknél a tengelycsonk felnyúlik a gumiabroncshoz, és a megvezetésére két alumíniumból készült rúd szolgál. Ezeknél a futóműveknél a csapgeometria mind a négy összetevője (csapterpesztés, csaphátradőlés, elkormányzási sugár, utánfutás) integrált módon önszabályozott.
Audi futómű szerelések bonyolultsága
Az Audi márka esetében az A6-osak és A8-asok esetében nagyrészt szinte azonosak az első kerék futóművek, ez több ismert javítási esetet feltételez, több tapasztalattal, viszont az ettől eltérő Audi sorozatoknál vannak kisebb nagyobb különbségek, és ez viszonylag megnehezíti a javítások végrehajtását. Például már az is megváltoztathatja a szerelési stratégiáját, hogy egy adott modellnél egy bizonyos évjáratig acélöntvény keréktartókat használtak az Audinál, majd aztán alumíniumra váltottak.
Jó ha tudja a szerelést végző szakember, hogy például egy 97-es Audi A4-es esetében 2004-ben visszahívások történtek a gyártó részéről a lengőkar gyakori meghibásodása miatt, melyet a gömbcsukló függesztett beépítése okozott bizonyos sérülések esetén.
Majd a későbbi generációknál hogyan is orvosolták ezt a problémát, és a probléma megoldása esetlegesen milyen más kisebb problémákat hozott ki az autó használata folyamán.